A kommunizmus a kelet és a nyugat közötti 8-as formájú áramlás elpusztításának a kísérlete volt
2010. 06. 13.

 

A Buddha, vagyis a felébredt ember, a Dharma, a jog, és a Sangha, a közösség---állam, termelés, kommunizmus.

Amit a szovjet, vagy a kínai típusú kommunizmus esetében láthattok, az a buddhizmus princípiumai három oszlopa, a Buddha, a Dharma, és a Sangha az eltorzításának kísérlete volt.  Kísérlet volt a kelet és nyugat közötti áramlás megakadályozására, amely áramlás egyesíthette volna a keleti és nyugati féltekét, és az azoknak megfelelő tudatszinteket, ahogy Mária Anya beszélt a férfi és a női oldal tökéletes polaritásának egységéről. 
 
A szavaimból arra következtethettek, hogy a Felemelkedettek Seregének régi terve volt már a kelet és a nyugat egyesítése annak érdekében, hogy szinergia, magasabb egység alakulhasson ki a keleti és a nyugati gondolkodás és tudatszint között.  A bukott lények, és a hamis tanítók azonban bizonyos mértékben tudtak erről a tervről.  Éppen ezért a kommunizmus magasabb nézőpontból nézve ennek a tervnek a meghiúsítására tett kísérlet volt, és egy olyan akadály megteremtéséé, amely a kelet és nyugat, nyugat és kelet közötti áramlás visszaállítása ellen irányult. 

A legnyilvánvalóbban Európában a vasfüggöny jelenítette ezt meg, amely különválasztotta keletet és nyugatot.  Ez a függöny szimbolizálta azt, hogy nem volt fizikai utazás kelet és nyugat között, mélyebb szinten pedig azt, hogy nem volt gondolatcsere, eszmecsere, információ csere. 

Mi lett a megosztás eredménye?  Nos, mint tudjátok, minden félelem az ismeretlenből ered.  Így azzal, hogy a vasfüggöny egyik oldalán nem tudták azt, hogy mi történik a másik oldalon, a félelem vert gyökeret.  Mint tudjuk, a félelem blokkolja leghatékonyabb a polaritások közötti természetes áramlást.  A félelem és az elkülönülés bonyolult kapcsolatban állnak egymással.  A félelem az elkülönülésből ered, mondhatjuk, ugyanakkor azt is mondhatjuk, hogy az elkülönülés a félelemből indul ki. 

Láthattátok, hogy a megosztás hogyan akadályozta meg a 8-as formájú áramlást Kelet-és Nyugat Európa között, majd tovább fejlődve megakadályozta a 8-as formájú áramlást Ázsia és Amerika között.  St. Germain elképzelésének Oroszország Európa részeként való újjászületésével kapcsolatban, amelynek következtében visszaállt volna a 8-as formájú áramlás Oroszország és Nyugat Európa között, már régen meg kellett volna valósulnia, ezt azonban megakadályozott a bolsevik forradalom, és az, ami utána jött. 

A Buddha, a Dharma, a Sangha.  Ezek hárman reprezentálják Isten országa megvalósulásának az útját a Földön.  Elsőként a Buddha, aki nem szükségszerűen az a Buddha, ahogy engem gyakran ábrázolnak keleten; a Buddha képviseli azt a felső valóságot, amely minden ember-alkotta elképzelés, doktrína, és rendszer felett áll.  A Buddha reprezentálja az összes struktúra feletti valóságot.  Éppen ezért azok az emberek, akik rendszerekhez ragaszkodnak, de tisztelik a Buddhát, azok valami olyat tisztelnek, amely a forma mögött van, valamit, amelyet nem lehet a rendszer részesévé tenni.  A buddhizmus, ha eredeti formájában maradt volna meg, akkor nem lenne olyan részletes rendszerré alakítva, amely napjaink buddhista vallására jellemző.
Amennyiben valaki a forma világán túli odaadással rendelkezik, és ráébred arra, hogy ő valójában forma nélküli lény, akkor egyetlen rendszer, struktúra, filozófia és mozgalom sem válik nála végső céllá, hanem az marad, aminek lennie kell, egy eszköz arra, hogy felemelje az emberek tudatszintjét, és a Föld rezgésének a szintjét az Aranykor rezgésszintjéig. 

Látható, hogy a kommunista rendszernek miért kellett teljes mértékben tagadnia Istent és mindent, ami az anyagi világegyetemen túl van, hiszen mindezek túl vannak azon, amit ember definiálhat, vagy kontrollálhat.  Most figyeljétek meg azt a kijelentést, amelyet oly gyakran idéznek Marx-tól: a vallás a nép ópiuma.  Láthatjátok, hogy sem Marxnak, sem a marxizmusnak nem az volt a célja, hogy az embereket szabaddá tegye.  A céljuk valójában az volt, hogy az embereket az egyik fajta irányítás alól egy másik fajta kontroll alá vonják.  Így Marx a vallás helyére az államot tette.  Az állam ember gyártotta entitás, ember gyártotta struktúra, emberi rendszer, amely önmagán kívül semmit sem ismer el, és önmagánál nagyobb hatalmat sem ismer el.  Az állam mindenek felett áll.  Az állam mindig felette áll az egyénnek. 

Ebben természetesen nem különbözik a legtöbb hagyományos vallástól.  Ahogy arra Rómában fény derült, a katolikus egyház a kezdetektől olyan rendszerré lett alakítva, amely elnyomja az egyéniséget, különösképpen az egyéni Krisztusságot.  Látható azonban, hogy a marxista, kommunista állam egy újabb fajta elnyomórendszerré vált, amely nem szabadította meg az embereket az egyházi elnyomástól, hanem még inkább rabszolgává tette őket.  Ekkor ugyanis már nem volt semmilyen elismert felettes hatalom az emberiség felett.  Természetesen mondhatjuk azt, hogy nem volt ilyen elismert felettes hatalom a katolikus egyházban sem.  Mert annak ellenére, hogy ők Istenről beszéltek, azonban valójában az ő Istenképük teljes mértékben ember alkotta kép volt.  Valós különbséget jelent-e tehát az, ha valakik ugyan elismerik Isten létét, míg mások tagadják, ha mindkettő tagadja az Élő Istent.  Mind a marxizmus, mind a kommunizmus alapja egy olyan állam, egy olyan felsőrendű entitás, felsőrendű rendszer létrehozása volt, amellyel egyetlen egyén sem veheti fel a harcot, mert azokat az apparátus elpusztítja. 

A Dharma.  Ismétlem, a hagyományos vallásokba beleépült az a torzítás, amely alapján gyakran azt hiszik, hogy a Dharma nem más, mint Isten akaratának gépies követése, mintha csak egyfajta gépezetek lennétek, akik az égi függesztő zsinórok mozgatásának megfelelően táncolnak.  Ez vált a kommunizmus idején azzá a feladattá, hogy a lakosságnak kötelessége fenntartani az államot, dolgozni az államért, kötelessége a rendszerért és valamilyen jövőbeli ígért utópia érdekében tevékenykedni.  Látjátok-e, hogy az ígért kommunista rendszer, amelynek létrejöttét az utánra várták, miután az állam átveszi a megfelelő szerepét, ahogy azt Marx leírta, nem sokban különbözik attól az ígért mennyországtól, amelybe az emberek haláluk után juthattak a katolikus egyház, és más egyházak ígérete által?

A Sangha.  Ismételten mind az egyház, mind a kommunizmus az eredeti Buddhizmus koncepciójának eltorzítása, ahol a közösség valami olyasmi, amely az egyéntől megkérdőjelezhetetlen engedelmességet követel.  Mert mindkét rendszerben jelen van az a finom háttér elképzelés, hogy az egyén nem nyerheti el az üdvözülését egyénként, csak akkor, ha egy közösség tagja, vagy ha egy külső megváltó megváltja.  Mindkét ideológia szerint nyilvánvalóan egyénileg nincs meg bennetek az ehhez szükséges belső erő.

A sok száz évvel ezelőtti tanításom valósága szerint a dharma nem azonos a külső cselekedeteitekkel.  A dharma végső formájában a dualitás fölé emelkedést jelenti.  Ahogy már más Mesterek előttem beszéltek erről, a testet öltésetek az Isteni Jelenlétetek megnyilvánítását jelenti annak érdekében, hogy az emberek számára viszonyítási alapként szolgáljon; hogy észleljék azt, hogy a Buddha nem egy távoli koncepció az égben, mert a Buddhát láthatják, mert az megjelenítheti magát formában, és a forma által. 

Annak észlelése tehát, hogy az egyén rendelkezik azzal a joggal (dharma), hogy megtestesítse a Buddhát, ez a felismerés vezet el ahhoz az igazi közösséghez, ahol az egyén nem is alattvalója az egésznek, és az egész nem is írhatja felül őt.  Az egyén fenntartja a belső kapcsolatát a Buddhával, a felső énjével, a felemelkedettek valóságával, és ezzel az egyéni belső kapcsolattal, egy olyan igaz közösséget teremt, amely olyan egységet alkot, amely nem törli el az egyéniséget. 

Mint látható, ez volt a Felemelkedettek Seregének a terve, ezt indult el a tanításaimmal, és folytatódott később Jézus tanításaival, amely tanítások az enyémhez nagyon hasonlóak voltak.  Vagyis, minden személy rendelkezik azzal a lehetőséggel, hogy megjelenítse a Krisztusságát, és ezáltal az Élő Krisztussal való kapcsolatát alakítsa ki, amely túlmutat minden ember-alkotta struktúrán.  A Dharma pedig, a bárki számára elnyerhető Krisztusság joga, amelynek fényét sugározva az emberek észlelik a jócselekedeteket, és tudják azt, hogy mindazok a bennük élő Atyán keresztüli megvalósulások.  Ha túljuttok az egyéni megvalósításon, akkor hozzákezdhettek ahhoz, hogy együttesen teremtsétek meg az igazi Krisztusi utat, ahol ti váltok az Út követőivé, és ezt demonstráljátok mások számára. 

A Felemelkedettek Seregének ez a célja még mindig megvalósítható.  Mint láttátok, a termodinamika második főtétele lerombolta a kommunista struktúrákat és rendszert. Itt azonban egy új nap, egy új lehetőség nyílt arra, hogy a spirituális emberek visszatérjenek, és megtalálják a Buddha igaz útját, a Krisztus igaz útját, és minden szellemi tanító és tanítás igaz útját.  Azt az utat, amely a magasabb tudatszint elérését jelenti, és annak a tudatszintnek a megjelenítését, mint amelyet a 8-as áramlás képvisel föntről lefelé, lentről fölfelé.

Ha létrehoztátok a vertikális 8-as formájú áramlást, akkor az alapja lehet a horizontális kelet-nyugat közötti 8-as áramlásnak, valamint az észak-dél közötti áramlásnak, vagyis a teljes Föld körüli áramlásnak egészen addig, amíg az egész világ egy hatalmas 8-as formájú áramlássá alakul, ahol az energiák és az elképzelések szívtől szívig áramolnak a bolygón.  Ha az emberek magukra elsősorban a szellemi valósághoz kapcsolódó lényekként tekintenek, akik később magukat egyesült szellemi közösségként, vagyis Sanghaként látják, amely túllép a nemzeti határokon, fajon belüli megosztáson, nemeken, etnikumon és minden egyéb megosztáson, miközben a közösség tagjai azt észlelik, hogy részei egy hatalmas mozgalomnak, amely felemeli a Földet, akkor St. Germain Aranykorát nyilvánítják meg ezen a bolygón úgy, hogy az elképzeléseket nyilvánossá téve, másokkal megosztva, ezeken együtt dolgozva az ötleteket és elképzeléseket valóságként jelenítik meg.


Annak az eseménynek az igazi győzelme, amelyet most itt Szentpéterváron megvalósítottatok az az, amely a kezdettől fogva arra volt hivatott, hogy megnyissa Oroszországot a 8-as áramlásnak Európa nyugati felével.  Azzal, hogy meghívtátok ezt a közvetítőt, aki Európa nyugati felén nőtt fel, azzal zártátok most a 8-as formájú áramlást.  Mindez csakis azért történhetett meg, mert ti biztosítottátok a platformot hozzá. Különben nem lett volna értelme annak, hogy a közvetítő ideutazzon. 

Mint láthatjátok, ahogy erről az első nap beszélgettetek, nem volt olyan külső erő, amely azt mondta volna, hogy Oroszország lakói szervezzétek meg ezt az eseményt.  Ez belülről jött, a Szellem vezetése által.  A gondolat akkor jutott eszetekbe, amikor a Szellem a gondolatot a közvetítőnek is eszébe juttatta.  Így láthatjátok, hogy hogyan működik a Szellem olyankor, amikor magasabb rendű princípiumoknak kötelezitek el magatokat, az egyéni Dharma elképzelésének, és annak, hogy hajlandóak vagytok a Buddha igaz Sanghájaként összegyűlni. 

Ezek a dolgok belülről áramolnak, vagyis minden előre meghatározott struktúra nélkül.  Ötéves tervek nélkül, pápai vagy püspöki doktrínák és dogmák nélkül.  Mert nincs szükség ezekre az előre elhatározott struktúrákra akkor, ha a Szellem szabadon áramolhat. 

Figyeljétek meg azt a nagyszerű példát, amelyet Jézus állított elétek.  Megteremtette-e Jézus valamilyen háznak az alapját?  Nem, az ő házának alapja önmagán belül volt, amelyet magával vitt mindenhová, ahova ment.  Törekedett-e arra, hogy valamilyen részlet gazdag katedrális alapjait tegye le, ahová az emberek később ellátogathatnak?  Nem, ő ment oda azokhoz az emberekhez, akik azon a helyen voltak jelen fizikailag vagy tudatszintjük alapján.  Ezáltal azt mutatta be, hogy a Szellemmel mindenféle struktúra nélkül hajlandó volt együttáramolni, miközben Galilea poros útjait járta lábán szandállal, egy öltözet ruhában, olykor egy darab kenyérrel a tarsolyában. 

De még erre sem volt szüksége, mert láthatjátok, hogy képes volt ötezer embert összehívni a dombok közé bármilyen előre elhatározott élelmezési terv nélkül.  Amikor pedig tudatára jutottak a jelenlévők fizikai szükségletei, akkor egyszerűn megkérdezte, hogy mi van a birtokukban, és a kenyér és a hal megsokszorozódott annak érdekében, hogy az egész ötezres gyülekezetet el tudja látni élelemmel.  Ez a Szellemmel való áramlásra való hajlandóság végső formája volt, amelynek során a Szellem vezetésével oda juttok, ahova a Szellem vezet el benneteket. 

Ez nem jelenti azt, hogy ne hozhatnátok létre valamilyen formájú struktúrát, mert erről nincs szó.  Szükség lehet valami megismétlésére, valamivel kapcsolatban a folyamatosság érzetének a kialakítására.  Minden mozgalomnak, ha az mozgalom, rendelkeznie kell minimális struktúrával.  A lényeg azonban az, hogy mindvégig fenn kell tartanotok az elképzeléseteket, és az elkötelezettségeteket a Buddha, a Dharma és a Sangha princípiumai iránt annak érdekében, hogy helyes prioritásokkal rendelkezzetek.  Annak érdekében, hogy ismerjétek azt a legmagasabb princípiumot, amelyet a Buddha reprezentál, vagyis a formai világ mögötti prioritást.  Éppen ezért a forma soha sem lehet a cél önmagában, soha sem válhat egy olyan rendszerré, amely elnyomja a Szellem kifejeződését azokon keresztül, akiken keresztül egy adott pillanatban a Szellem keresztüláramlik. 

Ha a valós képre vagytok kíváncsiak, akkor rá kell, hogy ébredjetek arra, hogy még az internet segítségével sem, amellyel lehetőség van olyan felület létrehozására, amelyet a világ bármely részéről elérhettek, még ezzel sem reális az az elképzelés, hogy az Aranykor létrehozható egy ember elméje által, vagy, hogy a mátrix, az Aranykorra vonatkozó elképzelések, egy ember elméjén keresztül lehozhatóak.  Éppen ezért meg kell előznötök azt, hogy kialakulhasson bármilyen fajta bálványozás azzal az kapcsolatban, aki a Buddha számára nyitott kapuként szolgál, mert az nem maga a Buddha.  Mert mindaddig, amíg formában vagytok jelen, addig nem lehettek a Buddha teljessége, vagy nem lehettek az, amit a Buddha képvisel, vagyis a forma nélküliség. 

Nos, soha nem bálványozhatjátok ezt a közvetítőt azáltal, hogy azt hinnétek, hogy egyedül ő a Felemelkedettek Serege számára az a nyitott kapu, amelyen keresztül kinyilváníthatjuk a tanításokat, az elképzeléseket, a koncepciókat, és a meglátásokat.  Ennek a közvetítőnek nincs olyan szándéka, hogy közétek és Isten közé álljon, hogy közétek és a Felemelkedettek Serege közé álljon, hogy közétek és a felsőbb énetek közé álljon.  Ennek a közvetítőnek nincs szüksége exkluzivitásra.  Arra vágyik ugyanis, hogy ti is kibontakoztassátok a legmagasabb spirituális potenciálotokat.  Hogy mindannyitok egyenként önmagát cselekvő Élő Krisztusként lássa, hogy magatokat a Felemelkedettek Seregének nyitott kapuiként lássátok, akik kinyilvánítanak mindent, amit rajtatok keresztül a Szellem ki szeretne nyilvánítani, bármi legyen is az.  Ihletet nyerhettek ennek a közvetítőnek azon a hajlandóságán elgondolkozva, amikor évekig azon elmélkedett, hogy Isten megnyilvánulását önmagán keresztül mi által korlátozza, és hogyan érhet el egy olyan pontig, amikor már nincs ilyen korlát benne.  Ezen az úton jár jelenleg is, és már egyre közelebb van annak kiteljesedéséhez, amikor már belső korlátok híján nem korlátozza azt, amely rajta keresztül akar megnyilvánulni. 

Mert természetesen ráébredhettek arra, hogy nagyon sok olyan dolog van, amelyet az Aranykor miatt létre akarunk hozni.  De nem akarhatunk mindent egy emberen keresztül világra hozni.  Mert ebben az esetben lehetetlen lenne megóvni azt az embert attól, hogy bálványozzák, mint ahogy azt velem és Jézussal is tették, valamint a többi szellemi tanítóval is.  Egy finom egyensúlyra kell törekednetek.  A régi korokban csak egy-egy ember volt, aki nyitott kapuként szolgálhatott.  Ebben a korban azonban a helyzet más.  Sokan szolgálhatnak nyitott kapuként annak érdekében, hogy világra hozzák az új impulzusokat, elképzeléseket.

Ne alakítsatok ki korlátokat, és ne gondoljátok azt, hogy mindez csak úgy kivitelezhető, ahogy ez a közvetítő azt teszi.  A ti Teremtői tervetek az a Ti Teremtői tervetek, amelynek semmilyen korábbi példát nem kell követnie.  Az ihlet, amelyet kérek, hogy találjátok meg, ha arra hajlandóak vagytok az az, hogy túljussatok egy olyan időszakon, amelynek során kigyomláljátok a lényeteknek azon elemeit, azokat az elképzeléseket, meglátásokat és struktúrákat, amelyek korlátozzák Isten kifejeződését általatok, hogy azután ti is megtalálhassátok a saját egyéni kifejeződéseteket, az Isteni terveteket, amely hozzásegít benneteket ahhoz, hogy a lehető legnagyobb szolgálatot nyújthassátok. 

Ez az, ami mindez idáig minden Felemelkedett Mesterekre alapozott szervezetből hiányzott.  Minden Felemelkedett Mesterekre alapozott szervezet kevésnek bizonyul e téren.  Mert az emberek nem voltak hajlandóak vagy a vezetőn, vagy a közvetítőn túlra látni, és ráébredni arra a mottóra, amelyet a Felemelkedettek Serege már korábbi szervezeteken keresztül is kinyilvánított:  „Amit egy ember képes megtenni, azt mindenki más is megtehet.”  Mert az, amit az az egy megtett, az nem a külső személyen keresztül valósult meg, hanem az azon a személyen átáramló Szellem által.  Ugyanaz a Szellem áramolhat mindannyitokon keresztül.  Ezáltal hozhatjátok létre az igazi Sanghát. 

Az igazi Sangha nem az, ahol a Buddha úgy trónol, mintha ő lenne a piramis tetején, és csak ő lenne az egyetlen nyitott kapu.  A többieknek pedig csak meditálniuk kellene, és magukba fogadni a Buddha bölcsességét, amelyet a Buddha mond ki véget nem érően.  Nem ez az igazi Sangha.  Az igazi Sanghában bizonyos mértékben minden ember nyitott kapu, és mindenkinek lehet olyan hozadéka, amely az egész Sangha előre menetelét elősegíti, és megjeleníti mindazt, amit a Sangha meg akar nyilvánítani. 

Ti mindannyian rendelkeztek azzal a potenciállal, amelyről Jézus beszélt, az emberek között megoszthatjátok a Jelenléteteket, a fényeteket, és ezáltal felébreszthettek másokat, amelynek következtében ez úgy terjedhet tovább, mint a kollektív tudat óceánján a gyűrűk.  Tovább terjedve egészen addig, amíg az mindenkihez elér, és mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy választhasson a valóság és a valótlanság között, a valóság, amely megtapasztalható rajtatok keresztül, vagy azokon keresztül, akik veletek találkozva tovább vitték magukban a valóság szikráját. 

Láthatjátok tehát a rövidtávú szellemi ébredésre vonatkozó lehetőségeiteket Oroszországban, és annak a szükségletnek a felébredését, hogy Oroszország eljuthasson a nyugatig, hogy megnyithassa magát a nyugatnak.  Ekkor láthatjátok, hogy nemcsak Oroszország tanul majd a nyugattól, de a nyugat is megtanulhat valamit az orosz emberektől, az elkötelezettségükből, a szenvedélyükből, az őszinteségükből és az odaadó cselekedeteikből.

Ez olyan valami, amely sokszor hiányzik Nyugat-Európából, ahol az emberek nagy része az életet könnyedén veszi, nem áldozza magát igazán semmire; valójában úgy vitorláznak végig az életen, hogy nem kötelezik el magukat arra, hogy bővítsék akár a gyakorlati készségüket, akár a tudásukat, vagy a megértésüket.  Úgy gondolják, hogy az élet egyszerű, vagy legalábbis egyszerűnek kell lennie, és nekik pedig nem szükséges az, hogy igazán átadják magukat a gyakorlati készségeknek, vagy a tudatuk kitágításának.  Ezáltal láthatjátok azt, hogy a két oldal közeledésével sokat nyerhetnek mindkét oldalon, ha közelebbi közösségbe kerülnek, ha kicserélik az elképzeléseiket, a rezgésüket, a tudatukat. 

Ez az én nagyszerű privilégiumom, és különösen nagy örömöm, hogy körülzárhatom ezt a rendezvényt és Szentpétervár gyönyörű városát, hogy körülzárhatom mindazt, amelyet hoztatok azzal, hogy Oroszország legtávolabbi szögletéből, és a korábbi szovjet köztársaságok területéről is eljöttetek ide.  Megértettétek-e azt, hogy amit itt felmutattatok, az az, hogy létrehoztátok az igazi Sanghát azzal, hogy fizikai közelségben gyűltetek össze?   Azzal, hogy a Buddha Szellemében gyűltetek itt össze összetörtétek a hamis Sangha struktúráját, amelyet a kommunista rendszer erőltetett rátok. 

Gondoljatok a Szovjetunióra, annak hatalmas területére, az óriási térbeli távolságokra, és a még hatalmasabb háttértávolságokra az emberek tudatszintjében.  Ezek mind egy rendszerbe lettek kényszerítve.  Néhány nemzetet még mindig nagymértékben befolyásol ez a gondolkodásmód csakúgy, mint Oroszország egészét.  Bár a Szovjetunió egy olyan erőltetett egység volt, amelyet nem lehetett fenntartani, azonban az erőltetett egység fennállásának eredményeként egy érdekes jelenség alakult ki a különböző emberek között.   A kommunista struktúra ugyan már eltűnő félben van, de az általa létrejött kapcsolatokra egy igazi spirituális kapcsolat épülhet fel. 

Így látható, hogy Oroszország és a kommunista rendszer eszköze lehet annak, amikor a régi meghal, és újjászületik, hogy nagyobb egység kovácsolódhasson belőle, valamint jelentősebb 8-as formájú áramlás alakulhasson ki kelet és nyugat között.  Annak ellenére, hogy hamis hierarchia megpróbálta Oroszországot és a kommunizmust arra felhasználni, hogy falat emeljen kelet és nyugat között, az igyekezetük visszafelé sült el.  Így válhatnak most annak eszközévé, hogy megteremtsék azt az egységet.  Bár a hamis hierarchia tevékenysége következtében ez az egység kelet és nyugat között késleltetést szenvedett, mégis gyorsan utolérhetik magukat egészen addig a pontig, ahol akkor lennének, ha a bolsevik forradalom nem következett volna be.

Éppen ezért mondja a Buddha, hogy valós értelemben idő nem létezik.  Mert a Buddha nagy távolságról tekintve látja és tudja azt, hogy semmi, egyetlen ember által létrehozott struktúra sem tart örökké.  Ezért minden ilyen struktúra végső értelemben azt a célt szolgálja, azt a végső időtlen célt szolgálja, hogy felébressze az emberiséget a dualista tudatszint hiábavalóságra és ostobaságára, valamint a dualitás-nélküliség valóságára.

A dualitás-nélküliség valósága.  Emlékezzetek erre a szókapcsolatra!  Ha nehéz helyzettel kerültök szembe az életben, legyen az a személyes életetekben vagy a társadaloméban, akkor emlékezzetek erre az egyszerű kifejezésre: a dualitás-nélküliség valósága.  Hangolódjatok erre a valóságra azáltal, hogy túlláttok annak a helyzetnek a dualitásán, amellyel szembekerültetek.  Ez eszközként szolgálhat ahhoz, hogy emlékezzetek rá, hogy bár nehéz helyzettel néztek szembe, a helyzet csak egy forma.  Ti pedig a formán túl léteztek.  Így amikor visszakapcsolódtok a forma nélkülihez, akkor az, ami formával rendelkezik, nem korlátozza majd a Szellemeteket és annak formában való kifejeződését. 

Vigyétek magatokkal ezt a gondolatot.  Vigyétek magatokkal a szívetekben, az elmétekben, és hagyjátok, hogy az kibontakozzon, növekedjen és megsokszorozódjon a figyelmetek által.  Azt tapasztalhatjátok, ha legközelebb találkoztok majd, hogy egy magasabb szinten találkoztok, a Buddhaság egy magasabb integrációs szintjén.  Akkor magasabb szintű tanításokat adhatunk át egy magasabb szintű tudatszintnek.  Mert az én szándékom az, hogy ezt a közvetítőt használjam arra, hogy az Aranykor Buddha tanításait ő adja át a kelet és nyugat számára is.               

Az oldal tetej?reUgrás a lap tetejére

Utolsó módosítás: 2022-05-11 13:44:23

Újdonságok:

Az INV24 Mihály Arkangyal védjél meg invokáció lefordításra került.  Mivel igen jelentős spirituális védelmet képvisel, ezért minden spirituális érdeklődésű olvasónak nagy segítségére lehet.  Az invokációkat a mesterek ajánlása alapján 9 egymást követő napon érdemes elmondani a hatékonyság érdekében.

2021-09-14 10:28:35

A 2021-es évre vonatkozó Gautama Buddha, Mária Anya és St. Germain üzenet lefordításra került.

2021-04-08 13:20:31

A jelenlegi nemzetközi közegészségügyi helyzetre való tekintettel Kim Michaels  az Astrea Elohimhoz szóló egyik invokációját átalakította úgy, hogy azt most felhasználhatjuk a koronavírus elleni spirituális védelemre.   WINV38 Invokáció Astreához a koronavírus felemésztése érdekében Aki teheti, kapcsolódjon be egy kezdeményezésbe, amely Észtországból indult ki a mai napon, és úgy szól, hogy mondjuk közösen a fenti invokációt reggel, vagy este 8 órakor, vagy mindkét időben.  Isten áldjon mindenkit és a Földet!

2021-03-31 23:40:05

Gautama Buddha 2020-as újévi üzenete lefordításra került.

2020-03-10 21:07:59

Az 1.04 Hívás a Nagy Isteni Vezetőhöz novéna lefordításra került, amely a Teremtői tervünk megismerésében nyújt segítséget.

2020-01-24 18:01:53